Er du ikke enig i vår avgjørelse?

Hvis du ikke er enig i vår avgjørelse, kan du kontakte Tryg Affitys kundeservice. Hvis saken kan løses på denne måten, vil det være enklest og raskest for begge parter.

Kontaktinformasjon:

Telefon: 80 04 16 00
E-post: affinity@tryg.no

Hvis du fortsatt er misfornøyd med avgjørelsen etter å ha kontaktet Tryg Affinity, har du flere klagemuligheter. Du kan sende klagen din til kvalitetsavdelingen, som er enheten som er ansvarlig for klager hos Tryg. De vil da se på saken med nye øyne og gi sin vurdering.

Klik her og send klagen din Kvalitetsafdelingen.

Finansklagenemda

Du har også mulighet til å få klager og tvister rundt forsikringen prøvd av Finansklagenemnda, se www.finkn.no eller Finansklagenemnda, Postboks 53 Skøyen, 0212 Oslo. Hvis vi ikke har oppfylt våre forpliktelser i henhold til forsikringsavtalen, kan den avtalen gjelder, be om rettelse ved at vedkommende i brev til oss forklarer sin sak og ber oss om vår uttalelse.

Det er også mulig å få sine rettigheter i henhold til forsikringsvilkårene prøvd gjennom å bringe saken inn for retten. Se lov om forsikringsavtaler § 20-1.

Produktklage

Er du ikke fornøyd med erstatningsproduktet/gavekortet du har blitt tilbudt, klik her og udfyld vedlagte skjema og send det til os.